Halsböld nr. 2

Hej hej!
Har ej kunnat blogga så mycket denna vecka. Tyvärr var det så att min andra halsböld på två veckor kom tillbaka vilket betydde att vi fick åka in till Karolinska sjukhuset i måndags och i tisdags för att skära bort den igen.. Suck det gör så jävla ont och jag hoppas jag slipper den förevigt nu! Annars måste jag opereras, håll tummarna för att den håller sig borta. Jaja, nog om det. Tror inte direkt ni vill höra detaljerna för det var rätt så jävla äckligt om jag säger så!
Imorgon e det fredag och jag samt några andra tjejer i klassen ska åka in till Kungsträdgården för att åka skridskor (hur mysigt och kul låter inte det som lixom!) om jag nu får för mamma, hehe eftersom jag varit sjuk.. Apropå skridskor så hade jag tänkt åka till väsjöbacken och åka slalom så fort dom öppnar backen, för att testa mina nya skidor wii! Har längtat efter de så mycket. Nä nu ska jag vara lite barnslig och kolla på julkalendern, lite mysigt är de väl ändå och + att den är rätt så bra faktiskt. Puss o hej!
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0